אמנת שירות - קשת פיננסים | ניהול פנסיוני | ניהול פרישה, ייעוץ פנסיוני

באיזה נושא תרצה ליצור קשר?

אנו, מנכ"ל ועובדי "קשת פיננסים" סוכנות לביטוח מחויבים ליצרית ערך ללקוחותינו ולניהול הקשר עמם לאורך זמן על בסיס של אמון מלא.

אנו מתחייבים להעניק לכל לקוח שירות אישי ואיכותי המושתת על הגינות, אחריות, מקצועיות, כבוד, אכפתיות, זמינות ומועילות.

אמנת שירות זו מבטאת את שאיפותינו ורצוננו לדאוג לציבור בישראל בכל הגילאים באמצעות מתן מענה מקצועי לצרכים שלהם ושל בני משפחותיהם בתחומי עיסוקינו.

שירות אישי

אנו מודעים לכל שלכל לקוח צרכים ייחודים לו. אי לכך נעשה כל מאמץ להקשיב, לזהות ולהבין את צרכיך ולהעניק לך שירות בהתאם לבקשתך תוך התאמה מירבית לצרכיך ושימת דגש על הדברים החשובים לך.

הגינות

אנו רואים בהגינות ערך עסקי ופועלים מתוך הערכה רבה וכבוד לצרכיך ומתחייבים לנהוג ביושרה ובהגינות כלפיך.

אחריות ומקצועיות

אנו מאמינים כי בעולם הביטוח והפיננסים העכשווי מקצועיות ואחריות הינם ערכים הכרחיים לפיכך אנו מתמחים תמידית בכל תחומי עיסוקנו ומעדכנים את מגוון המוצרים המוצעים לך החל ממועד ההתקשרות ועד למימוש זכויותיך

כבוד ואכפתיות

אנו פועלים מתוך הערכה רבה וכבוד לצרכיך ומתחייבים להגן על פרטיות המידע הקיים ברשותנו באמצעות שימוש בתשתית טכנולוגית מתקדמת והטמעת נהלים קפדניים.

זמינות ומועילות

אנו מבינים כי בפנייתך אלינו יש למרכיב הזמן חשיבות רבה לכן נעשה כל מאמץ בכדי להיות זמינים לקבל את פנייתך ובכדי לספק מענה מקיף, מועיל ומקצועי בזמן סביר תוך מתן תשובות בהירות ומנומקות.

לנוחיותך להלן מגוון ערוצי התקשורת בהם נעמוד לרשותך ונעניק לך שירות:

אתר האינטרנט של החברה

זמין לרשותך 24 שעות ביממה. באפשרותך לקבל מידע אישי וכללי keshet-fin.co.ilולבצע פעולות שונות בכתובת:

מרכז שירות לקוחות טלפוני שלנו זמין לרשותך,

במענה טלפוני במספר 072-2514224 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00

באמצעות פקס במספר 072-2448138 בכל שעות היממה.

shani@keshet-fin.co.il במייל:

להלן זמני המענה למתן שירות

הערות זמני מענה נושא
  3 ימי עסקים חזרה למבוטח למתן מענה ראשוני
  7 ימי עסקים שליחת מסמך הנמצא ברשותנו
  זמן סביר שליחת מסמך/אישור שלא נמצא ברשותנו אלא ברשות היצרנים
מרגע קבלת כל המסמכים תקינים ובהתאם למענה מהיצרן 30 ימי עסקים תביעות

מתוך רצון להמשיך ולשפר את השירות הניתן ללקוחותינו נודה לך אם תשתף אותנו בחוויות השירות לה זכית

במקרה שחווית השירות לא תאמה את ציפיותך תוכל לפנות ישירות  ron@keshet-fin.co.ilלמנכ"ל הסוכנות בדוא"ל:

אנו בסוכנות הביטוח והפיננסים "קשת פיננסים" נמשיך לעשות את מירב המאמצים לשיפור מתמיד בחוויית השירות שלך, לצד מענה מקצועי ואיכותי לצרכיך.

מחירון

.

השרות דמי טיפול
העתקי פוליסה ומשלוח 50
אישורים:הנפקה ומשלוח (אישורי מס, הצהרות הון, דוחו"ת וכו') 50
קבלת טיפול על פוליסת קיימות – מינוי סוכן 500
ניוד ואיחוד קרנות פנסיה (לכל תוכנית בנפרד) 200
טיפול בעזיבת עבודה (טופסי 161,161א'), קבלת בעלות 350
פדיון פוליסה 200
טיפול בקבלת קצבה (לכל תכנית בנפרד) 500
טיפול בקבלת קצבה ללקוח קיים (לכל תכנית בנפרד) 250
טיפול בהלוואה מפוליסה:  
עד 100,000 ₪ הלוואה 200
מעל 100,000 ₪ הלוואה 300
קבלת מידע וניתוח מהמסלקה הכולל הגשת המלצות 450
בדיקת כיסויים ביטוחיים קיימים ומתן המלצות 1000
תכנון צרכים פנסיוני לא כולל פרישה יתומחר לפי שעות עבודה
תביעה -סיוע בהכנת נתונים ומסמכים בדרישת תשלום תגמולי ביטוח (אינו כולל טיפול משפטי) בהתאם לתביעה
תכנון יישום וביצוע פרישה יתומחר לפי שעות עבודה

[/html]